Vrijwilligerswerk in Kathmandu, Nepal - Reisverslagen van Charlotte Boersma - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in Kathmandu, Nepal - Reisverslagen van Charlotte Boersma - WaarBenJij.nu
Vrijwilligerswerk in Kathmandu, Nepal

Voor drie weken lang ga ik helpen bij verschillende vrijwilligersprojecten in Kathmandu. Ik kan bijvoorbeeld les gaan geven, helpen in een weeshuis of ouderenhuis of vrouwen voorlichting geven. Wat het gaat worden, dat weet ik daar pas!

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2014

Voorbereidingen in volle gang
Charlotte

Ik ben Charlotte, ik ben 18 jaar en woon in Utrecht. Dit is mijn weblog waarop ik informatie en foto's (hopelijk) zal plaatsten over mijn reis naar Nepal. Hier zal ik drie weken verblijven en twee weken lang vrijwilligerswerk doen. Ik reis alleen, maar daar zit ik met andere vrijwilligers van over de hele wereld in een hostel. Ik ben benieuwd hoe het zal zijn en houd jullie op de hoogte!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2664

Voorgaande reizen:

23 Juni 2023 - 14 Juli 2014

Vrijwilligerswerk in Kathmandu, Nepal

Landen bezocht: